Recenze-Obnažená

5. ledna 2013 v 21:43 | ♥Kittys♥ |  Kecičky
Takže...Rozhodla jsem se udělat recenzi na knížku Obnažená, kterou jsem dostala na Vánoce.

Obnažená

Tato knížka je poměrně erotického rázu. Má ovšem i svůj příběh, který vás dokáže pohltit. Někomu by se mohlo zdát, že knížka se točí stále jen okolo toho jednoho a samého , a to kolem sexu. A já nezapírám, není tomu jinak.
V knížce jde vlastně o mladou dívku Evu , která se se svým homosexuálním kamarádem přestěhovala do New Yorku, kde také získala práci sekretářky v jedné zdejší firmě. V budově,kde firma sídlí, je ale mnohem více firem a ředitelem jedné z nich je právě muž-dle autorky sex symbol,idol každé ženy, se kterým si Eva začne. Ale není to vztah jako takový. Jedná se spíše o uspokojování potřeb obou dvou stran v oblasti sexu. Eva postupem času zjišťuje, že Gideon je poněkud majetnický a co je jeho, nehodlá nikomu půjčovat.Tím něčím se stala právě ona. I přesto ale Eva pociťuje prázdnotu, když ji neni Gideon na blízku. Samozřejmě nastávají v průběhu knihy všemožné zápletky v jejich vztahu a nejen v něm. Gideon je přeci jenom miliardář a ženy po něm šílí a právě další ženy v jeho životě figurují.Eva je žárlivá,asi tak jako její drahocená polovička a tak nastávají nejrůznější komplikace, které se ale vždy rozuzlují. Postupně se sami sobě začínají svěřovat se svou mi nulostí,která není nejrůžovější.Stále je pronásleduje,ale oba se s ní snaží vyrovnat a překonat ji.

Mě osobně se knížka velmi líbila. Její příběh mě vtáhl do děje a až do konce jsem hltala každé slovo. Myslím si, že knížka není určená pro lidi, kteří by se mohli u některých scének a vulgárních slovních vyjádřeních cítit pohoršeně , ale jinak knížku doporučuji. Na pozdní zimní večery jako dělaná:D;)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.